Midsommar i Grebbestad

Hemma några få dagar för att sen lämna stan i hela en och en halv månad. Jag som inte har haft huset på kusten så länge, och är van att vara borta så länge från fuckin' karlskoga( =P) tycker att detska bli ganska spännande, eftersom jag fått tag i ett sånt roligt jobb. Jag har trivts kanon dom tre midsommardagarna på Röde Orm i Grebbestad. Personalen är superbra och jag gillar när det är stress och finns saker att göra hela tiden. Missade tyvärr personalfesten då jag var tvungen att åka hem. Men hade jag orkat ? maybe not. Det är hårt med nytt jobb 7 timmar non stop, utan paus. För att sedan gå hem och festa. Jag vilar upp mig den här veckan för kommande, då det är fullt ös 7 dagar i veckan.

Midsommarhelgen var kul. Vi var hemma hos A.M på fredagen, och mig på lördagen. Det var inte dåligt med folk från karlskoga i Grebbestad så vi drog ihop ett gäng.Men jag vet inte om ja tycker att det är så kul när det är så överdrivet mycket med folk..  köer och skit överallt.

Aja.. jag måste ta tag i dan. Har nyss ätit frukost och jag har lite att göra. Jag behöver tex fixa frillen tills ja ska stå i baren på lördag .. ;)
Måste börja packa ner allt som ska med till kusten också..huset ska tömmas för alla hantverkare  som kommer hit under sommaren.

Annars ser jag fram emot robbie williams på söndag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback