Är det sommar nu?

   

Från vänster;
Jordgubbssmoothie, oh soo good!
Min nya we-bikini
Jordgubbar, det bästa med sommaren
Solisar, ett måste

Första dagen på bechaen. Så härligt. Varmt. Äkta bränna. Jag älskar sommar!

Sara Och jag har pressat på tower idag. Åsa kom förbi en liten stund också. Med helt nya Aiya Napa bilder. Vi tog med min lilla radio, som har sånt ljud i sig, fast den är så liten. Perfekt för stranden. Poppat P3 hela dagen. Vi försökte bada knäna i alla fall, men det var för kallt.. så det blev bara fötterna. När soltimmarna började dö åkte sara och jag till statoil.. köpte mat och satte oss på trottoarkanten utanför. Man blir inte hungrig på sommaren, inte jag i alla fall, men det var gött ändå. Sedan cyklade vi hem för att duscha. Möttes på stan igen. Köpte lite saker för ikväll på Willys. Vi ska sitta på min veranda ikväll. Alla vi älskar ost så det blev feta, brie, och en del mjukostar.. mmm, plus vindruvor och säkert te lite senare. Blev ingen träning idag. När jag vaknade imorse hade jag SÅ ont i halsen. Det har gått över nu, men ja är fortfarande typ "tjock" i den. Kroppen känns lite seg. Kanske beror på sol? Jag vill verkligen inte bli sjuk. Alla tjejerna har ju varit sjuka.. så det är väl dags att bli smittad. Hoppas att det går över snabbt.  

Idag flyttar Gabbi.. Anna åkte ner till kusten igår. Henne ser jag ju mkt av i sommar.. Jag åker ju ner snart jag också. Ush, det blev lite jobbigt igår på bakispizzan på dilan. Men vi finns ju kvar här, och vi vet ju var vi har varandra. Vi kommer att hälsa på varandra. Men ändå känns det lite sorgligt. Malin flyttar ju antagligen också snart. Själv stannar man i Karlskoga i minst ett år till. Känns helt okej. Jag har ingen panik för att flytta härifrån. Det enda jag flyttar är ca 200 m.. Bara det känns förjävligt just nu. Jag vill inte! Första gången ju. Kommer kännas helt sjukt att inte kunna gå in på trädgården, plus att se den nya famlijen här. Att jag inte har rätt att vara där. Dom nya ungarna kommer äta upp mina smultron =(

Nu ska ja gå ut i solen igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback