Rabarber och grädde

När man jobbar natt vill man liksom inte gå o lägga sig vid halv tre när man kommer hem, har vänt på dygnet totalt. sover till tre på dagarna istället..
Idag sov jag till halv fyra.. För jag var på efterfest till fyra dan innan.. sov nästan 12 timmar =P
Haha, "the king of red snake", Mr. S himself drog med hela personalkåren hem till honom och bjöd på allt som fanns tills han själv blev trött och slängde ut oss.. haha

Aja, idag har jag varit i fjällbacka och hittat världens snyggast juicy couture väska.. jag vill ha ha ha! Ett förskott på lönen kanske ? dålig idé. Jag längtar till väskköpet som jag ska göra i augusti.. om man nu ska lita på mitt horoskop ? haha.. ja kollar just på en friis company, det finns miljoner sånna här nere överallt.. en sånn ska ja ha.. plus en ny burberry maybee =)
Lite senare när vi kom från hem fjällbacka gick hela breling family + nilssonarna (kusiner o sånt) till telegrafen och åt.. började sedan jobba 23.00. Idag var det drag. Fick säga till folk att gå ner från borden, men ja såg nog för snäll ut i min rosa x-ider tröja med puffärmar, dom skratta bara åt mig. Fick en armbåge av en kärring också.. får nog tuffa till mig lite =) Sheet va norskarna ägde idag.. beställde in 80 drinkar plus massa champagne flaskor, och gav dricks på 1400 kr. 

Imorrn åker mina kusiner hem som varit här i ca 1 vecka.. sååååååå gött! Jag blev utslängd ur mitt eget rum för att sova på en extrasäng i mamma o pappas rum.. så "kul" när man är ute o festar och ska smyga sig in där. Att dela på en toalett på nio pers är inte heller speciellt roligt. 
 
Nu har jag druckit upp mitt nattte (rabarber och grädde).. dags att sova sista natten på extrasängen.. buhu


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback