Karneval 2006

Vilket liv det har varit här i helgen.. Karnevalen är slut och jag med. Sen jag kom hit, ca 1 vecka sedan har jag hunnit festa 4 ggr. Ikväll är det personalfest och det blir nog lite surt ifall ja inte dyker upp.. tss, men ja vettofan om ja pallar en kväll till.

Karnevalen var ett stort kaos. Så mkt folk i lilla grebbestad.. men alla fick tydligen plats. Belinda , min arbetskompis, och jag var hemma hos mattias igår.. vi drack och gick till röde orm där vi drack ännu mera. Det är farligt att jobba på en bar, man blir så full..hahahah
Men ja trivs, alla är jätte goa! Jag sjöng t om med Per igår, inför hela ormen.. färjestads hockeylåt, det lät nog jätte bra ;)

Robbie Williams var kung på Ullevi den 2/7! Det bästa jag sett ever..

Det här kommer bli en töppsommar!
Hoppas ni där hemma har det fint... Jag saknar mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback