Drink pink

Lugn dag hitills.. jobbade i tre timmar , dåligt med folk så vi stängde. Idag är det personalfest, as usual. Men ja ska ut och springa före, och sedan vänta tills folket drar till kallsup, då slipper jag bli ilurad dåliga saker.. haha.
Vilken törris tycker dom nog.. men men. Matilda och jag var ute en sväng igår. Fick sluta tolv så vi sprang hem och bytte om. Drog tillbaka till röde orm och shejka lite till bandet som var igår.. inte per o c/o alltså, utan några dansbandrockers.. vi önska en låt, inatt inatt är det du o jag, typ.. haha, förra gången önska matilda o jag "var ska vi sova inatt" .. ja och det undrade resten av folket också..tsss
Sedan fick vi se att klockan var mkt så vi sprang in på terassen och köpte varsin
rosa drink. Har liksom blivit min grej.."en rosa drink tack" =) Det var en gubbe som skulle ha sju drinkar av mig.. fick fri hand, så dom blev också rosa.. Ska nog byta färg, andreas lila-blå är bra!

Åker antagligen hem tis-ons.. vill kolla hur huset ser ut! Fick inte åka hem över helgen då "seglatsen" (hette det så?) är.. det var tydligen massa massa norskar som seglar runt tillsammans. Då blir det fullpersonalkår.. ujuj.

Ha dé ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback