Pälskling!

68321-80
Egentligen ska Madonnas jeans vara i fokus på de här tre bilderna, och visst är de ganska snygga från Stella McCartney. Men det jag lade märke till var hennes päls dom sitter på jackorna. Jag köpte nyss en minkpäls från Myrorna (20:-) och sydde på min gamla tråkiga svarta kappa. Den blev helt plötsligt SÅ mycket snyggare! Pälsen ska helst vara av äkta vara, då man känner igen en fuskis. Men det är väl ett alternativ till de som är känsliga.. hehe. På myrorna finns iaf massor av pälsar i olika slag för väldigt billiga priser. För de modiga finns även hela kappor, som är riktigt snygga. Men inget för mig kanske.. jag är nöjd med min krage, än så länge iaf.

Obs! Om någon läst KT idag så heter jag BRELING, INTE Brelin!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback