Julstädning

Dagen före julafton är alltid lika tråkig. Numera är julafton också tråkig. Jag längtar bara till juldan och nyår. Juldan blir på statt. Den enda gången det kan bli riktigt kul att gå ut i stan. Nyår ska vi fira i Karlstad. Efter bloggandet ska jag ringa Scandic och boka rum till mig och Malin. Där blir det fest, och vidare till Arena. Kan bli kul. Idag har jag klippt farfar, han blev julfin. Städade igenom min garderob och rensade på sminkbordet. Jag tog kort på resultatet, inte illa.

Garderoben - före&efter
  

.. Hängande kläder;
 

Sminkhörnan behövde städas;
 


Igår var jag i Örebro och julshoppad julklappar (åt mig själv). Sara, jag och Maud tog Mini'n efter att vi solat (jag och maud) för tredje dagen i rad, på lasarettet. Där var det kaos, precis som vi trott. Urplockat osv. Lika bra att vänta till vårkläderna kommer. Jag hittade i alla fall en grå babydoll-klänning från H&M, och ett par 2hand pumps. Det var det bästa kapet för iår tror jag. Pumpsen var så söta, svarta i sammet och rund tå, och kostade hela 26 kr. hihi. Här är de;
68321-101

Shoppade även behövligt smink idag. I.d's puder. Har inte provat det än. Men jag behövde ett som passade mitt foundation från i.d , så det blev ganska naturligt att köpa pudret från samma märke.

68321-102






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback