Brillor på!



68321-77
Rachel Bilson i Ray Ban's

Det ser ut som att 80-tals solisarna är på väg tillbaka. Till våren kommer det att bli nya solglasögontrenden, efter att de 50-talsinspirerade flugsolisarna invarderat både våren 05-06. Jag kommer antagligen att ta på mig min mammas gamla 80-tals ray ban's. Och om jag inte minns fel har min mormor ett par i vitt. Oftast är 2hand lite snyggare, eftersom slitningen gör det lilla extra. 80-talet verkar även bli större och större. Våren kommer att bli disco, disco, disco! Bling-bling och klara färger. Hoppas att mitt favvorplagg, tightsen, kan forsätta att vara användbart. Jag är inte längre en "jeans-tjej" utan en tjej i tights!

68321-78
Carmen Electra & Christina Milian

Black and white? Mm, ja tack! Kan det bli mera classy? Dessutom tror jag att det är dags för mig att införskaffa en snygg vit skjorta. Gärna en oversize.
Svart och vitt behöver inte likna en nunna. Med rätt skor och tllbehör kan det bli hur snyggt som helst. Jag tycker att både Electra och Milian lyckats med deras outfits. Carmens lack-stövlar är dessutom superheta. Jag ångrar även att jag inte ryckte tad i ett par V&R strumpisar (som Carmen har på sig) när jag fightades på V&R - dagen på köpmangatan i örebro. De syns lite här och där, och de är verkligen jättesöta.

Den vita gubben
68321-79
Från Kenneth Jay Lane

Den syns överallt i rött. Och visst är den fin i "standardfärgen" och på sommaren. Så varför inte införskaffa en vit ? Det ser mera vintrigt ut och dessutom passar den till allt då. Jag vill ha den lilla gubben runt min hals. På min ösnkelista står någon typ av smycke. Mamma och pappa var i örebro och handlade klappar idag. Och jag har ju önskat mig ett thomas sabo armband, isf duger det lika bra, ifall de köpt det. Åh, jag vill ha den vita gubben också!


Idag fick jag ett par boxer björn borg i vitt. De hängde på min julklapsskalender. Och igår fick jag ett urgulligt mini- änglaspel. Det det snurrar för fullt nu.. hihi


Kommentarer
Postat av: Mikaela

De där halsbanden är underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback