Allt är inte guld som glimmar

68321-94
Lat som jag är, lägger jag in ännu en "would you wear these trends". BIG no no. Guldskärpet har väl ändå funnits lite väl länge ? Visst, guld/metallic är hett, men guldskärpet känns så 2005. Jag har ett flätat som jag köpt i en boutique i London. Förra året alltså. Även en guldväska som är instoppad längst in i garderoben. Jag tycker att det lätt kan se "plastigt" ut. Iof har jag ett gammalt smalt guldskärp, det funkar faktiskt. Men diss åt det breda.

Då var det dags för natt-te och sen sängen. Jag är trött, så trött.
Shopping i Örebro imorrn. jag vill ha en 2hand klänning till nyår. Helst en guld.
Blir en massa isättning av löshår, och lite klippning imorrn med.

Natti!

Kommentarer
Postat av: I like

Jisses, du är lätt det absolut snyggaste jag vet! =)

2006-12-27 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback