With or without you

Varje kväll har denna låt spelats på röde orm. Vi har ett nytt band denna vecka, gött om man frågar mig. Inget illa till per o c/o.. men hör man samma musik varje natt blir man lite uttråkad efter ett tag. Highlife heter gruppen och de är riktigt goa ;) Tyvärr har jag gått och blivit sjuk sådär inpå helgen.. Jag har varit dålig ett tag, men nu "bröt" det ut på riktigt. Solen skiner ute och jag ligger inne och kollar sex and the city.. det behövdes. Imorrn måste jag vara på töpp igen (Känns som att det inte kommer att hända).. Får skita i att känna efter hur jag mår.

Imorrn åker mamma, pappa och lillebror hemåt till Karlskoga. För mig känns det nästan mer hemma här nu. Jag tänker INTE åka hem riktigt än.. En vecka själv in da house ska ja ha ;D Det blir sista perosnalfesten här på söndag hade jag tänkt. Sedan bär det väl av till ett sista kallsup för säsongen.. Blir det en girlfight om en viss schnygging kanske ? ;) hiih..

Tyvärr, finns jag inte på eniro.. men det gör däremot min mamma..
Ho gillar inte att bli väckt mitt i natta!
stackars grabb .. hahah

Nu väntar mer sex and the city.. har bara klarat av halva sista säsongen än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback