Söndag

Det kan vara skönt att ha bakis-dag ibland. Man kan liksom låtsas att man är sjuk.. tycka synd om sig själv och bara ligga inne hela dagen. Våra bakis-dagar brukade vara på Dilan, men det var ett tag sen nu. Idag har vi grillat. Det är ju sommar nu snart.. iaf vår. Det är väl idag man ska elda eller ? grillen fick duga..
Det är väl idag som man ska supa också va ? Bara för att det är Valborg liksom.. nee, känns som att man gjorde det förr bara för att ha en anledning till det . Idag ska ja BARA softa =) BB Live är ju ikväll.. Det man väntat på hela veckan.. typ

Annars har jag varit i Grebbestad fre-lör.. har kollat upp lite jobb, och det går faktiskt framåt. Ser ut som att ja blir på kusten heela sommaren. Det har redan börjat komma ner folk dit. Norskarna tar ju över där på somrarna. Det är dom som är fullast, har störst båtar och pratar fulast =P
Fick ett norskt sms igår.. kanske var från våran norsk Howard? haha
Jag skrattar om vi träffar honom i sommar igen..
Efter att pappa o jag ätit på skafferiet åkte vi hem. Jag drog ner till Sara och vi festa och gick till statt. Där var det för mkt folk.. hade inte så jätte kul faktiskt. Var ganska sur ett tag.. fick lite snefylla tror ja.. haha
Började med att mina nya skor gick sönder, sen var det aslång kö.. o där inne var det bara såå mkt folk. Om jag ska ut nästa helg blir det i Karlstad. Om ja nu ska ut.. ja får sluta med det här snart. Man blir ju som en degklump av alkohol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback