Jag flyttar snart

Det har varit skitmycket ett tag nu! Med allt som har med smink och hår o göra. Man blir faktiskt trött, fast det är hur kul som helst. Finns mycket annat och tänka på just nu också. Jobb i sommar ? Slutproven och flytten. Måste börja packa ihop saker. Kommer ju att bli typ hundra kartonger. Jag vill inte. Iaf inte idag.. och med det menar jag att jag är lat. Att packa ner ALLA saker vi har kommer att ta tid. Man kommer inte hitta ett skit, och fatta att packa upp allt igen. Jag kommer ju såklart att sakna huset också. Här har jag ju alltid bott. Men kul med lite nytt ändå, det behövs ibland. Jag ska få ett helt nytt rum, med nya saker... som jag får bestämma själv. Mamma kanske får sina sjuan stolar som hon tjatar ihjäl sig om. Och pappa får sitt badkar =P Min bror får större rum än ja, (suck). Det ja äntligen äntligen ska få är min New York tapet, den är så fin. Äsh.. skitsamma. Jag har nog inte riktigt fattat att ja ska flytta.. Det kommer nog bli jobbigt och ledsamt, men det där kommer väl om ett tag. Just nu är ja bara positiv , förutom för att börja packa..

Idag har jag, Charlotte och emelie hjälpt till med smink och styling till en modevisnig . Det var roligt, stressigt och jobbigt, som alltid. Mest roligt såklart =)

Jag måste sova nu.. jag sover inget längre.. blir nog sjuk snart!
/Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback