Händer mycket nu! =)

2 dagar kvar till lov. Det ska bli gött, och ja känner att det behövs. Det är inte bara ni studenter som har det hårt just nu. Jag är mest avundsjuk på er. Ni åker nog snart på klassresa, era studentmössor har antagligen kommit och ni funderar säkert fortfarande på vad ni ska ha på er när ni springer genom stan, eller åker kärra med björklöv på. Själv får man fortfarande stå vid sidan och titta på.. Men som sagt, jag har det roliga kvar. Om ett år står jag där själv. Lite rädd är ja faktiskt. Jag vill inte bli vuxen och ta ansvar. Jag tycker att jag är algomt vuxen nu när ja får gå ut.. (lagligt). 2 år till, det räcker för mig. Vad händer sen? Jag måste ju börja jobba på riktigt. MIn linje går till så i alla fall. Efter att jag slutat skolan måste jag jobba i ett år för att ja ska kunna ta gesällbrev och bli riktig frisör. Men vill jag det ? Jag vill ju så mycket. Jag vill kunna allt. Jag vil gå fler kurser i make up och allt som hör till. Hehe, låter rätt ytligt. Men tyvärr är jag det. Det är ju det första man ser liksom. Jag kanske bryr mig lite väl mycket ibland.. men det där går upp och ner.

Det är mycket som händer just nu i alla fall. På fredag blir det make och styling till en liten modevisning på gamla PC, och lördag kommer det lumpen grabbs och hämtar oss, för att köra oss till regementet i Karlsborg. Vi ska fixa balfrisyrer på kadetternas tjejer. Var där förra året också.. och det var verkligen jätte kul. Blir inget festande i helgen.. ska bara hänga med tjejerna i Saras nya lägenhet.
Söndagen blir det nog en del hår också.. haha. Jennys löshår ska sättas om, och mitt ska nog färgas lite tror ja. Måndag åker ja o jenny till örebro på extension kurs. Det är Matrix som fixar den. Jag ska ha exstensions till ja dör =P

Efter allt drar jag till Sälen i nåra dagar. Heeela lovet är planerat alltså.. hehe

Wildboys är det bästa ja vet =D

/Tjarråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback