Egoist, JAVISST ?!

Jag förstår inte.. hur kan man ens tänka tanken. Snacka om att utnyttja. Det är skillnad om man ger varandra något. Men att bara kräva och kräva av den ena är helt fel. Jag är faktiskt ganska snäll och ställer upp, det tycker jag. Men när man ALDRIG får något tillbaka, då känner jag inte för att vara så snäll längre.
Det heter "ge och ta".. Och det ska gå jämnt ihop. Att ljuga och försöka slingra sig undan är det värsta jag vet. Jag kan vara ego ibland, i min egna lilla värld, som många kallar det. Men jag gör det inte medvetet. Där finns skillnaden. Nej tack, där gick gränsen.

Nu snart ska jag knalla iväg till Slepicka för o gratta henne. Och sen blir det plugg hela kvällen, FET redovisning imorrn. Och kunder som vanligt på salongen, det var ett tag sen allt var som vanligt där. Med all praktik osv.

/ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback